Klubmodul henter siden
Puls for piger hygge aften TORSDAG
Tilmeldingsfrist er overskredet
Hej Piger

Efter en god sæsonstart i torsdags, ser Jasmin og jeg frem til en ny sæson med puls-holdet, det er dejligt at se både nye og gamle ansigter på holdet.
Som en del af sæsonopstarten vil vi gerne holde en hyggeligt aften i klubhuset, hvor vi kan blive rystet godt sammen, dette kommer til at foregå torsdag d. 20. september.
Det vil være sådan, at man hver især kommer med en ret, som kan stilles i klubhuset inden træningen.
Det blir en hyggelig aften med mad og sjove lege, efter vi har været i svømmehallen. Vi regner med at slutte ca. kl. 21 hvor du kan blive hentet i klubhuset. (For dem som måske ikke ved det, så ligger klubhuset lige ved siden af svømmehallen, i den ende der er modsat FrederiksborgCentret).
Tilmelding til arrangementet foregår inde på event modulet. På www.hils.dk klikker du på "tilmelding" og herefter på "klik her for...." - event. Skriv gerne i din tilmelding, hvad du medbringer af mad.
Vi glæder os til at se jer ??
Hilsen Jasmin og Katrine.
Tilmeldte
8 /20
Tilmeldingsfrist
18.09.2018