Info
Triholdet er klubbens triathlon hold, hvor hovedparten af svømmerne er folk der dyrker eller ønsker at dyrke triathlon.

Træningen er fokuseret og niveauopdelt efter niveau og individuelle mål med intensiv opøvelse af tekniske færdigheder.

Sæson planlægningen vil foregår, så de enkelte tri svømmere kommer velforberedt ud til sommerens konkurrencer.

Tidligere konkurrencesvømmere eller habile svømmere der er interesseret i en fokuseret svømning, men uden egentlig tri interesse er også velkomne. Absolut nybegyndere skal først opøve tilstrækkelige færdigheder på klubbens crawlhold, før de kan optages på triholdet.

Der vil efter ønske kunne arrangeres master-stævne deltagelse for svømmere over 25 år.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen