Go Fun Camp uge 27
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Go Fun Camp i uge 27
AquaCampen er for alle børn i alderen (6)/7-12 år.

Go Fun Camp er et alternativ til AquaCamp specielt i år, hvor vi desværre ikke kan komme i svømmehallen pga. Corona.

Hver dag vil der være masser af andre aktiviteter i de timer, hvor børnene ellers ville have været i svømmehallen. Planlægningen er først lige startet, så vi kan ikke på nuværende tidspunkt fremlægge et endeligt program, men vi arbejder på aktiviteter som badminton, bordtennis, fitness, temadag med f.eks. Harry Poter, rolle spil og meget mere.

Campen er for alle børn mellem 7-12 år. Er et barn endnu ikke fyldt 7 år, men ellers er fint selvkørende med toilet besøg, osv., så kan man sagtens være med. Man behøver ikke være medlem af svømmeklubben for at deltage, så hvis der er venner, veninder, søskende, fætre eller kusiner der gerne vil med, så kan de sagtens det.

Vi sørger selvfølgelig for, at alle retningslinjer bliver overholdt og får indkøbt alle nødvendige remedier. Da vi heller ikke på nuværende tidspunkt kender, hvor mange børn vi må samle til den tid, har vi sat et max. antal på 40 børn. Skulle forsamlingsantallet ligge under det, vil man få plads i den rækkefølge, man tilmelder sig.

Der vil være mulighed for pasning mellem kl. 8 og 9 om morgenen og afhentning mellem kl. 15 og 16 om eftermiddagen.

På Campen vil du få en flot Go Fun goodiebag med spændende ting i, t-shirt, og Go Fun diplom.

Der er begrænset antal pladser, så skynd dig at melde dig til.

Tilmelding er bindende.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 50560665.

På gensyn til en vandvittig sjov uge.

Hillerød Svømmeklub

12.06.2020
29.06.2020 kl. 09.00 - 03.07.2020 kl. 15.00
Hillerød Svømmeklub klubhus "Bane 7"