Præmastershold
Tilmeldingsfrist er overskredet

Holdet er målrettet tidligere konkurrence svømmere, som ikke kan eller vil træne så meget længere.

Træningen foregår på samme tid som klubbens mastershold tirsdag kl. 20-22, lørdag kl. 17-19 og sammen med klubbens nyoprette power- og styrkhold for unge om torsdagen kl. 18-19, hvor træningen vil være en blanding af styrketræning og træning i vandet.

Generelt vil træningen være med høj intensitet, så svømmerne får god form og hurtighed.

Træneren er Bjørn Starcke, som selv har været k- svømmer og har mange års erfaring som svømmetræner/instruktør. Bjørn har gode erfaringer med at sammensætte træningen, så svømmerne får meget ud af en begrænset træningsmængde. Der er, efter eget valg, mulighed for at deltage i følgende stævner: Hillerød Cup (kortbane og langbane), Tripple Meet (4 gange om året) og klubmesterskab. Alle stævner er gratis at deltage i.

Hvis holdet bliver en succes, vil vi i næste sæson kunne ændre i træningstider og indhold i dialog med de svømmere, som går på holdet.

Prisen for at gå på holdet vil i det første halve år være på 1.250 kr.

I næste sæson vil prisen i udgangspunktet være den samme som på mastersholdet.
30.05.2020
07.01.2020 kl. 08.00 - 30.05.2020 kl. 08.00