Fælles juleafslutning i svømmeskolen
Kære svømmere og forældre

Vi har hermed fornøjelsen at invitere til stor fælles juleafslutning i svømmeskolen lørdag den 15/12 kl. 17-19.

Alle børn der er tilmeldt svømmeskolen har lov at tage deres søskende og forældre med til et par hyggelige timer, hvor vi byder på lidt godt til ganen og spændende overraskelser.

Kom og vær med til at hygge et par timer, hvor svømmehallen vil summe af julehygge, dæmpet belysning og julemusik

Alle både børn og voksne er velkomne til at gå i vandet, så husk badetøj og håndklæde.

Arrangementet koster 25,00 kr. pr. person. For det vil der være æbleskiver og gløgg/saftevand ad libitum, og en overraskelse til børnene.

For at tilmelde via event, skal du:
- Lokke ind på www.hils.dk
- Klikke på tilmelding - og klikke på det blå link "klik her for....."
- Klikke på event i menuen øverst. Herefter finder du eventen "Fælles juleafslutning i svømmeskolen".

Har din mor eller far lyst til at hjælpe med udskænkning af gløgg mv i hallen, vil vi blive rigtig glade, send en mail til hils@hils.dk

Sidste frist for tilmelding er onsdag den 12/12.

Vi glæder os til nogle hyggelige juletimer med jer.

Mange hilsner
Hillerød Svømmeklub